Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Josefin - 20 mars 2011 20:31

hej !


sitter och har precis tittat på sista avsnittet av solsidan, buhuu !

idag har jag och brudarna varit på busfabriken, awsome !

vi hade as kul. har inte så mycket att berätta om det, men aa. vi gjorde la det men det man brukar göra, haha.

men kul vare :D

aa, sen efter det så skjusade elins mamma mej och elin t mantorp. vi visste inte vad vi skulle göra där, men vi gick lite. sen gick vi ner till klämman och tittade på handboll, för vi såg att amanda och jennie var där. sen när jag kom hem, så plugga jag lite teknik som jag ska ha prov på imorgon.

men imorgon är det skola, tråååk !

men aa, hejdå :)


/jossi

Av Josefin - 20 mars 2011 00:43

tjoo !


idag vare lördag, dagen spenderades i mjölby med Therese, Elin och Nellie :)

vi gjorde inte så mycket, vi åt på kebab house gott vare. sen typ gick vi hela tiden. sen kom Anton och Calle ett tag men inte så läge för vi skulle typ hem då och det skulle dom med. men inte okej att putta mej när jag pratar i telefon bara !

men sen när jag kom hem satte jag mej vid datorn och här har jag suttit sen dess.

imorgon blir det BUSFABRIKEN  men brudarna, Therese, Elin, Julia och Isabella :)

kommer bli kuul :)

men det var noog allt för idag!

hejdå föölket


/jossi

 

 

  

 

elin och tess (y)


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards