Alla inlägg under februari 2011

Av Josefin - 28 februari 2011 20:01

Hej !


Nu har jag pluggat massor känner jag men jag har bara pluggat kemi som är så himla tråkigt tycker jag. Men nu känner jag mej duktig, jag tog ett glas te och började plugga. :)

Imorgon händer det nog inte så mycket utom att vi har hål timma med Julia och Isabella mina älsklingar xd haha

Men har inte så mycket att säga så det var nog allt, ha det bra !

Hejdå !


här är dagens outfit !


  

Av Josefin - 28 februari 2011 15:51

Tjennah !


Kom precis hem från skolan, va tråkigt med kul att träffa alla efter lovet ! :)

Nu sitter jag och dricker o´boy och tittar på simpsons (y)

Idag blir det bara plugga och plugga -.-''  inte kul...

Fick veta idag att vi ska åka till Kisa och typ åka skidor, fast jag suger på skidor så vet inte...

Men aa , det var nog allt :)

hejdå :)


/jossi

Av Josefin - 27 februari 2011 19:54

  


Dagens outfit ;) inte jätte fint menmen xd



/jossi

;)

Av Josefin - 27 februari 2011 17:38

Tja


Har preics kommit ut ur duschen, sköönt !

Fast det är ju söndag och söndagar så pluggar man och har tråk, och det är precis vad jag kommer göra. Har inte så mkt att säga, imorgon är det skola -.-'' men det som är posetift är att man får se alla igen. :)

Men idag har jag varit med Linn för hon sov här, och vi titta på 2 filmer i "morse" vi tittade på They den var rätt bra faktikst , sen titta vi på The hole och den var jätte dålig ! :s

men, aa det var nog allt.

hejdå :)



/jossi


Av Josefin - 27 februari 2011 12:43

tjoo !


Sitter här med Linn och lyssnar på musik och tittar på Tom & Jerry, kulkul ! :)

Idag blir det tråk, tråk och mer tråk, måste plugga till kemi provet på onsdag, har inte pluggat nått, inte bra xd  men, aa. :)



/jossi

Av Josefin - 27 februari 2011 03:03

Heeeeeeeeej !


Sitter här med linn och kl är 03.04 (y) hehe

vi gör typ inget ;) men nu ska ni få se Linn i Dexters mössa, gullig ! ;) mohahahah


  




Jossi !

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards