Alla inlägg den 12 mars 2011

:D

Av Josefin - 12 mars 2011 23:18

hej !


jag kan inte fatta att det är så några som är sociala en lördags kväll ?

men aja, ikväll har det varit en rätt bra lördags kväll. 

jag och min bror skulle vara själva men sen hade han 2 kompisar med oxå, så titta vi på melodifestivalen, har aldrig haft så kul. när man lixom tittar på ett dåligt program men har endå så kul, haha :)

men ska nog gå och soova snart för jag är trött...

men aa, hejdå då xd


/jossi

Av Josefin - 12 mars 2011 17:30

tjoo !


igår var det fredag, och det var en kul, fredag xd först gårn med linn, fast vi var ju med massa folk då. och så var det typ biokväll så dom visade I rymden finns inga kännslor, fast har redan sett den så titta inte på den. vi satt typ på trappan där vi brukar sitta och typ snacka med massa folk. sen var jag och linn inne i wii rummet med jenniefer, oscar, rasmus, matilda och elsa :)

linn och jag bara satt där så vi gick typ ut direkt, menmen.

sen efter gårn så gick vi hem till linn, och tittade på film, vi tittade på Inside, One missed call och Monsters inc xd och vi skulle ha dygnat men jag var sketa trött så jag ville sova xd men "imorse" såg vi Them och Behind the mask. och så spelade vi lbp (y)

men idag blir det slappa, ikväll blir man själv hemma med bror o hans kompis fille. men det var nog allt för nu, hejdå !


/jossi

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards