Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Josefin - 18 mars 2011 17:16

hejhej !


nu är det fredag ! :D

efter att ha varit sjuk hela veckan utom idag då. jag gick då till skolan idag, jag vaknade som vanligt fast såg att det var SNÖ ute, asso kan det inte bara ta slut snart eller ingen vill endå ha snön. igår trodde man att det skulle bli vår... men nej då kommer snön, blir så trött påren. menmen, inte så mycket att göra åt. aja, mamma fick då gå framför mej och skotta. haha. men sen när jag stog där ute men jakob. väntade och väntade och väntade på bussen,stog där skiit länge. men sen kommer en liten buss och kommer och säger: bussen är lite sen för att den fick dra upp mej. så den hade då fått dra upp en annan buss. men bussen ska komma 07.54 och den kom 8.15 vi kom en halv timma försent till skolan. menmen. i skolan idag hände det inte så mycket, det ända va typ att vi hade SO isället för NO, det är bra det xd och att vi hade vikarie på bilden.

men idag kommer jag inte göra ett piss för jag fick inte gå till gårn -.-'' så kommer tråka som fan. men får hoppas att nån är social. men det var nog allt för nu , men kommer nog blogga sen !

hejdå


/jossi   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards