Alla inlägg den 21 april 2011

Av Josefin - 21 april 2011 16:28

hej :)


har inte bloggat på shiiit länge, förlåt ! ;s

men aja, det är ju påsklov då, den enda jag har gjort är att jag har vart i london... det var la kul. vi gjorde inte så jätte mke bara titta på saker o gå. men jag köpte lite saker. (bilder kommer där nere)

men idag har jag varit på mobban har köpt cola för att jag ska t Elin idag o så ska jag sova där :D o alicia ska va där med, kulkul ! :))))

men imorgon kommer lollo o hennes familj o vi ska fira typ påsk xd o sen blire kanske gårn med linn, kulkul ! :D

sen på lördag, kanske jag ska till mjölby, fast tror inte det kommer bli nått för Julia Andersson har typ brytit nyckelbenet elr nått, men krya älskling !! :D

o sen på kvällen så ska  vi åka till familjen Lantz :DD

men aja, det var nog allt hat bra ! :D


/jossi



 

Big Ben:)


 

Köpte svarta converse (yy)


Hitler xd


   

Lady Gaga xd


 

Albert Hitchcock

   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards